2013. november 26., kedd

202.- Essence- Gold fever teszt

Bejegyezte: Unknown dátum: 9:08
Ma újabb tesztet hoztam nektek.

Árnyalat: Essence 94-es számú Gold fever lakkja, ami egy arany- piros csillogó lakk

Üveg: Kicsi kerek, kicsi, vékony, ovális kupakkal. 5 ml-t tartalmaz.

Fedés: Három rétegben rendesen fed, elsőben olyan, mintha egy fedőlakk lenne.

Tartósság: 3 nap, ami jó szerintem, főleg ha a mostani kiadásához viszonyítjuk.

Ár: Már nem kapható ebben a kiadásban, az új pedig 499 ft.





Az Essence lakkok melyik kiadásait szerettétek jobban?

2 megjegyzés:

Kláresz on 2013. november 26. 9:33 írta...

Komolyan nem értem, minek nyúltak hozzá a régi colour&go lakkokhoz... Ezek így tökéletesek voltak, a Make it golden!-t pedig visszakövetelem. :)

cs.szandraa on 2013. november 26. 19:22 írta...

nem szeretem az aranyat, nekem nem jön be :))

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos