2013. október 8., kedd

153. - LM- 06

Bejegyezte: Unknown dátum: 13:00
Egyszer már hoztam nektek hasonló körömlakkról posztot, úgyhogy épp itt az ideje egy újabbnak. Most egy kínaiban vásárolt kék lakkomat mutatom meg nektek, aminek szerintem elképesztő színe van. 500 forintért vásároltam még annak idején, de 18 ml-ért nem sok. Az ecsete is megfelelő vastagságú, bár kicsit csíkozva fest, és buborékokat hagyva, de ez megfelelő trükközéssel eltüntethető. A szaga az, amitől borsódzik a hátam. Nagyon tömény, és büdös. De ezért a színért megéri.




Nektek van hasonló körömlakkotok?

5 megjegyzés:

Thimmyke on 2013. október 8. 17:37 írta...

Szép kis kék. Van egy hasonlóm. :)

Névtelen írta...

szép szín!
kaptál tőlem díjat: http://juditnailpolishblog.blogspot.hu/2013/10/ujabb-dij.html

Eleni on 2013. október 9. 9:43 írta...

Szerintem is nagyon szép, talán a Lovelynak van hasonló színe...

mesy on 2013. október 9. 16:53 írta...

Tényleg szép a színe!
És díjat kaptál tőlünk: http://testverkodex.blogspot.hu/2013/10/liebster-award-ismet.html

Manna (mannakörmök) on 2013. október 9. 20:40 írta...

imádom az ilyen kék színű lakkokat. :)

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos