2013. november 2., szombat

178.- Aden- 93 teszt

Bejegyezte: Unknown dátum: 12:30
Árnyalat: Az Aden 93-as számú neon narancssárga árnyalatú lakkja.

Üveg: Kicsi, kocka, ovális kupakkal, ami 6 ml-t tartalmaz.

Ecset: Rövid, vékony száron, rövid, vékony, egyenes végű ecset.

Fedés: Két rétegben néhol átlátszanak a körömvégeim, mint ahogy azt a képeket láthatjátok.

Tartósság: 4. napja hordom, és még mindig nagyszerű, pedig azóta folyton járok kasszázni. Ez nálam nagy szó.

Ára: 150 ft volt a fodrászkellékesnél.

Engem ez a lakk nagyon meglepett. Úgy vettem, hogy egy sima lakkról van szó, erre mikor először nyúltam az UV lámpa alá, akkor vettem észre, hogy villognak a körmeim, úgyhogy nagyon boldog vagyok, mert végre van UV lakkom ^^





 Nektek melyik a kedvenc Aden lakkotok?

1 megjegyzés:

Manna (mannakörmök) on 2013. november 3. 19:46 írta...

ohh de szép. *-*

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos