2013. november 20., szerda

196. - Astor- 005 Hard Candy

Bejegyezte: Unknown dátum: 12:30
Most egy már régebben vásárolt körömlakkomat mutatom meg nektek. Annak idején azt hiszem 199 ft-ért vettem egy Rossmannos leárazáson, amit nem bántam meg, hiszen egyrészt Astor, másrészt pedig gyönyörű a színe. Öt napig volt a körmömön, úgy, hogy úgy mostam le, mintha aznap festettem volna. Az ecsete is nagyszerű. Könnyű vele dolgozni, nem csíkozódik, pont megfelelő vastagságú. A fedése egy rétegben is tökéletes, de én két rétegben használtam. És tádám.








Nektek tetszik? Én belezúgtam:$

3 megjegyzés:

Eleni on 2013. november 20. 12:32 írta...

*-* Én ezt nem láttam annak idején az akciós kosárban :( Tényleg nagyon szép!

Réka on 2013. november 20. 15:30 írta...

nagyon szép szín, különleges:)

cs.szandraa on 2013. november 23. 7:52 írta...

nem az én színem, de az a lényeg, hogy neked tetsszen :) és teljesen megérte, úgy hogy a leárazáson megvetted :)

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos