2013. november 23., szombat

199. - NYC lakkjaim

Bejegyezte: Unknown dátum: 13:30
Ma egy olyan bejegyzést hoztam, amit már régóta akartam, pontosabban azóta, mióta a NYCnek kijött a 40 új árnyalata. Most úgy döntöttem, hogy itt az ideje, hogy megmutassam, nekem milyen lakkjaim vannak a NYC-től. Azt most leírnám, hogy ne a képek között kelljen, hogy minden második kép készült vakuval. Már sokat láthattatok eddig tőlem, akár teszt formájában, akár kihíváson, de most egy bejegyzésben akarom őket megmutatni.

Első csapat az Expert Last Nail Polish.
Az árnyalatok balról jobbra haladva:
~ 034 Light up
~ 045 Love never dies
~ 018 Bronze Metal



Második csapat az In a Minute kékjei. 
Az árnyalatok balról jobbra:
~ 038 Blue L.Ita. Ez az egyik kedvenc NYC lakkom.
~ 206 East Village
~ 296 Water Street Blue



A harmadik csapat az In a Minute zöldjei. 
Az árnyalatok balról jobbra: 
~ 024 Runners Paradise
~ 298 High Line Green



Az utolsó csapat is In a Minute lakkok többségében, bár ide becsúszott egy fedőlakk is, mert nem akartam, hogy egyedül árválkodjon.
Az árnyalatok balról jobbra :
~ 248 Manhattan
~ Rock Muse smoky fedőlakk- 001 Rock Muse
~ 030 Break of Dawn



Egyik lakkomat muszáj voltam kihagyni a listából, mert kölcsönadtam, ez pedig nem más, mint a Fashion Ave Fuchsia. Nektek milyen NYC lakkjaitok vannak? Ezek közül?:) 

1 megjegyzés:

cs.szandraa on 2013. november 23. 14:20 írta...

nekem egyetlen lakkom van ettől a márkától, úgy nyertem, pasztell sárga színű :))

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos