2013. november 5., kedd

181.- Astor- 135 teszt

Bejegyezte: Unknown dátum: 12:09
Árnyalat: Az Astor 135-ös, világoskék (már szinte fehér) színű lakkja.

Üveg: Szív alakú, vékonyabb kupakkal. 6 ml-t tartalmaz.

Ecset: Rövid, vékony, egyenes száron, picivel hosszabb, egyenes végű ecset.

Fedés: Amiatt, hogy világos, én három rétegben használtam, így van a képeken is, de még így sem fed valami tökéletesen, de jó hír, hogy a világos lakkokkal ellentétben, ez nem csíkozódik.

Tartósság: Három napig simán bírta, igaz, dolgozni nem voltam, és nálam azok a lakkok a tartósok, amik munka közben is simán bírják a körmeimen.

Ára: Én 199 ft-ért szereztem be, hiszen kiakciózáson vettem, mint minden Astor lakkomat.




Nektek melyik a kedvenc Astor lakkotok?

3 megjegyzés:

Manna (mannakörmök) on 2013. november 5. 15:59 írta...

nekem általában hiába van megszáradva teljesen a lakk, ha rákenek még 1 réteget, felhúzza az előzőt. :/

Eleni on 2013. november 6. 12:12 írta...

Imádom az Astor ezen lakkjait, főleg amit Tőled kaptam :) Ennek is nagyon szép színe van :)

Zsófi on 2013. november 7. 17:58 írta...

Nekem is meg van ez a lakk , de nem a kedvenceim közé tartozik.
a kedvenc lakkom az ilyen fajtájú , de az a 136 számú


http://mazsolavilag.blogspot.hu/

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos