2013. november 14., csütörtök

190. - Inspirált manikűr #1

Bejegyezte: Unknown dátum: 12:30
Új bejegyzéssorozatot indítok. Mától minden csütörtökön az inspirált manikűrökről lesznek posztok. Íme az első. Ezt a manikűrt Az a lánytól "loptam". Nagyon megtetszett, és gondolkoztam rajta, hogy manikűrvadászra ezt rakom fel, de végül nem így lett. Nagyon kedvelem a munkáit, mert szuperek, ezért inspirálódok tőle (sokszor). Az enyém lett olyan szép, és mutatós, mint az övé:(





Felhasznált lakkok:
~ Avon Sea Breeze 
~ Essence- Choose me 

Nektek hogy tetszik? Örültök az új sorozatnak?

4 megjegyzés:

Miss Sziszi on 2013. november 14. 14:44 írta...

Én nagyon örülök :3 Köszönöm amit mondtál, nagyon jólesik :) Nagyon jó lett a mani !! :)

Eleni on 2013. november 14. 18:18 írta...

Nekem is nagyon tetszik, és ezt az új sorozatot is nagyon izgalmasnak tartom :)

Liza on 2013. november 17. 23:25 írta...

szia! szerintem nagyon jól sikerült :)) király ötlet az új sorozat, én is csomót gondolkodtam már, hogy hogy lehetne úgy megalkotni valamit, ami nagyon tetszik más blogjáról, hogy ne tűnjön koppintásnak :))
díjat kaptál tőlem!! http://lizalakkjai.blogger.hu/2013/11/17/dijat-kaptam-adom

cs.szandraa on 2013. november 23. 7:55 írta...

jól sikerült, tényleg, tetszenek a színek :D

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos