2013. november 19., kedd

195. - Régi kiadású essence colour&go lakkjaim

Bejegyezte: Unknown dátum: 13:00
Mivel múltkor megmutattam színek szerint a lakkjaimat, úgy döntöttem, hogy ezúttal a régi kiadású colour&go lakkjaimon a sor, amik sokkal jobbak voltak, mint a mostaniak. Értem én úgy, hogy hosszabban tartott, mint manapság. A legtöbb lakkot láthattátok már tőlem itt-ott. A második kép vakuval készült.
Az árnyalatok balról jobbra:
~ 72 Time for romance
~ 94 Gold fever
~ 43 Where is the party?
~ 38 Choose me. Sokáig ez a lakk volt a kedvencem, de már alig van benne, sajnos :(  Viszont találtam hozzá hasonlót:)
~ 51 Mellow Yellow



Ti mit gondoltok a régi kiadású lakkokról? Melyik van nektek meg? 

3 megjegyzés:

Manna (mannakörmök) on 2013. november 19. 14:42 írta...

hát 100x jobbak, mint az újak, az tuti. :/
nekem kb 15 van a régi kiadású lakkokból, az újból 5. a Where is the party? és a Time for Romance nekem is megvan, az utóbbi már az új kiadásból.

Eleni on 2013. november 19. 17:48 írta...

Choose me nekem is a kedvenc lakkom volt. Van még egy pelyheske a régi kollekcióból azon kívül mindegyik "új" már.

cs.szandraa on 2013. november 23. 7:53 írta...

nekem ezek közül egyik sincs meg, de a sárga kivételével mind nagyon tetszik :D

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos