2013. november 25., hétfő

201.- 52 hetes kihívás- Pasztell

Bejegyezte: Unknown dátum: 8:57
Újra elérkeztünk az 52 hetes kihívás következő témájához, ami a pasztell. Én sokkal jobban szeretek ezeket a színeket, mint a neonosokat, de feldobni maximum szegeccsel nézem el, mert nekem úgy tetszenek igazán, ha az alapvető színeiket látom. Most sem volt ez másként, mivel a szegecseimet ellopták :( Ugyebár kollégista vagyok, egy nap hagytam véletlenül az asztalomon az egyik lakkal, és mindkettőnek lába kélt. Mivel a két kedvenc pasztell színem a rózsaszín, és a kék, ezért én ezt a kettőt választottam.




Nektek melyik a kedvenc pasztell lakkotok?

2 megjegyzés:

SzilviaA on 2013. november 26. 10:39 írta...

Nagyon szép ez a lakk!

cs.szandraa on 2013. november 26. 19:22 írta...

én is inkább pasztell párti vagyok, mintsem neon :)
eddig kedvencem volt a kék, de nem is tudom mért, de egyáltalán nem használtam jó ideje :))

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos