2013. szeptember 28., szombat

143.- Essence- Jacob's protection teszt

Bejegyezte: Unknown dátum: 12:00
Árnyalat: Essence- breaking dawn - 01 Jacob's protection

Üveg: Kerek üveg, 10 ml-t tartalmaz.

Ecset: Rövid, vastag száron, rövid, vastag, kerekített végű ecset, amivel könnyedén, egy húzással ki lehet a körmöt festeni.

Fedés: Isteni, egy rétegben is teljesen elfedi a körömvéget.

Száradási idő: Gyors.

Tartósság: 4-5 nap MINIMUM!

Ára: 599 ft volt.





Nektek melyik lakk van meg ebből a kiadásból?

4 megjegyzés:

Eleni on 2013. szeptember 28. 12:30 írta...

Tetszett ez a kollekció, bár egy darab lakkot nem vettem annak idején.
Neked nagyon jól áll :) Szép!

Miss Sziszi on 2013. szeptember 28. 12:37 írta...

Nekem egy lakkom sincs , de ez nagyon szép . olyan éjsötét . És ahogy csillog *-*
Ui. : Nyereményjáték van nálam !!! :) http://azalanyblogja.blogspot.hu/

Névtelen írta...

nekem a lila árnyalat van meg a 02 alice had a vision – again szeretem, de ritkán hordom, nekem is tartós volt.

Thimmyke on 2013. október 2. 16:07 írta...

EZ a lakk még mindig nagyon tetszik, de a lila volt a kedvencem. :D De mivel vettem egy hozzá nagyon hasonlót, az alice-ost nem vettem meg ennyiért...

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos