2013. szeptember 11., szerda

126.- Avon- Vanilla shake teszt

Bejegyezte: Unknown dátum: 10:30
Ma újabb teszttel érkeztem hozzátok.

Árnyalat: Avon- Vanilla shake. Nude lakk, ami az üvegben sárgának látszik, de felfestve inkább egy francia manikűr alap.

Üveg: Nagy kocka alakú üveg, hasonló kupakkal, ami 12 ml-t tartalmaz.

Fedés: A körmeimen 3 (!!) rétegben van, és még így is teljesen átlátszanak a végeim.

Ecset: Hosszú száron, hosszú, egyenes végű ecset.

Tartóssága: Két napig bírta, és lepattogott, igaz kidíszítettem.

Ára: 949 ft-ért szokott az újságban lenni, azt hiszem, bár én nem avonozok.






Nektek megvan ez a lakk? Mi róla a véleményetek?

2 megjegyzés:

Eleni on 2013. szeptember 14. 11:44 írta...

Uh, 3 réteg után így átlátszik? Én nem szeretem az Avon lakkokat, évekkel ezelőtt vettem 4-et de nem is használom őket. Jó színe van üvegben, de ez így pénzkidobás még akciósan is :(

Thimmyke on 2013. szeptember 14. 17:18 írta...

Huh az durva, hogy még 3 réteg után is ennyire ramaty a fedése. :S

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos