2013. szeptember 13., péntek

128.- GLNP- Superheroes

Bejegyezte: Unknown dátum: 17:00
Mint tudjátok a lányokkal minden második héten péntekenként alkotunk. Ehéten a szuperhősök a témák. A manikűröm nem úgy sikerült, mint ahogy elképzeltem, mert "szerencsére" tegnap este sikerült a munkahelyemen úgy leszakítanom a körmöm, hogy a fele leszakadt, így most ilyen véres, mint ahogy láthatjátok a képeken. És, itthon van a családom nyaraláson :) Majd szerdán láthattok bejegyzést azokról a lakkokról, amiket kaptam tőlük ^^ Egy nagyon jó tanács, ha körmöt festesz, és olyat, amit fel akarsz rakni, ne engedd a közeledbe a 15 hónapos húgodat, főként ha utána sietsz dolgozni, és még korrigálni sem tudod a hibákat. Nekem ez a hiba abba került, hogy miközben ugrált rám a Superman jelet is, és a Batman jelet is elkente :( De nem baj, mert irtózatosan rég láttam őket, úgyhogy ők fontosabbak számomra. A lakkokon kívül másik meglepetés, amit anyuéktól kaptam, két repjegy, nekem és vőlegényemnek október végére hozzájuk. Sokszor voltam már Angliában, de mióta segítettem nekik kiköltözni, nem. De hátránya, hogy pont akkor kell segítenünk új helyre költözni :D De ez a legkevesebb.



Hogy tetszik nektek?


1 megjegyzés:

mesy on 2013. szeptember 16. 15:17 írta...

Jó lett, tetszik! Sajnálom a körmödet, biztos fájt. :/

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos