2013. szeptember 8., vasárnap

123. - Astor 008 - Mini candy

Bejegyezte: Unknown dátum: 13:00
Ismét egy lakkteszt következik. Most az Astor 008-as árnyalatát, a Mini candyt hoztam. Ezt én még vagy egy hónapja vettem egy leakciózás során a Rossmannban, így sikerült 199 ft-ért megkaparintanom.

Ez a lakk egy kékes-zöldes- aranycsillámos lakk, ami ránézésre a körmömön nem is tetszett, de rajta hagytam. Ahogy teltek az órák a munkahelyemen, és nézegettem a körmöm, egyre inkább beleszerettem, mígnem újra ezzel festettem ki a körmöm. A tartósságáról nem tudok nyilatkozni, mert nálam a kasszában két napig tartott, de bőven bírna többet is. Ami lepattogott, az is azokon az ujjaimon, amivel csapom a kasszám, illetve amivel szedem a pénzt.

Az üvegét nagyon imádom. Olyan kis csinos, nőies. Az ecsete is ugyanilyen precíz, könnyen lehet vele dolgozni. Fedése az egyetlen kifogásolható, mert ahogy a körmeimen látjátok, három rétegben van, és még így is átlátszik valamelyest a kisujjam körömvége. Mint ahogy írtam, a tartósságáról nem tudok nyilatkozni, illetve az áráról sem, hogy eredetileg mennyi, mert nekem szerencsém volt, és 199 ft-ért jutottam hozzá.




Nektek megvan ez az Astor lakk? 

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

szép ez a lakk, tetszik!!

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos