2013. augusztus 30., péntek

114.- GLNP- Audrey Hepburn

Bejegyezte: Unknown dátum: 17:00


Eltelt két teljes hét, ami azt jelenti, hogy újra itt a GLNP. A mai téma Audrey Hepburn, aki maga az elegancia, szépség megtestesítője. Úgy gondolom, hogy a témáink közül ez a legnehezebb, én is rengeteget gondolkoztam, hogy mit alkossak, míg végül a képek között megláttam ezt a képet. Ezen Audrey Hepburn van,  és rajta pedig egy meseszép ruha. Ez a ruha inspirált engem, igaz én nem feketével húztam a vonalakat.






Felhasznált lakkok:
~ Lovely fehér
~ Essence purple magic díszítőlakk

Nektek hogy tetszik?

4 megjegyzés:

mesy on 2013. augusztus 30. 17:26 írta...

Nekem tetszik! Először én is valami hasonlóra gondoltam, de elszállt velem a kreativitásom :)

Miss Sziszi on 2013. augusztus 30. 17:38 írta...

Egyszerű , de visszafogott. Tetszik :)

Anca on 2013. augusztus 30. 23:33 írta...

Beautiful inspiration and cute manicure

Eleni on 2013. augusztus 31. 17:27 írta...

Nagyon tetszik, főleg a mintája, egyszerű de nagyszerű :)

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos