2013. augusztus 17., szombat

101. - 15 hetes kihívás - film inspirálta

Bejegyezte: Unknown dátum: 14:00
Ehhez a témához egy olyan manikűrt hoztam, amihez szerintem nem kell külön képet csatolnom, mert mindenki ismeri ezt a mesét. Ez a mese pedig a Gru. Már régóta terveztem egy minionos köröm alkotását, de sosem jött el rá az idő...a mai napig. Ez pont egy remek alkalom volt. Jobb manikűrre számítottam, de nem sikerült igazán jól, mert a mutatóujjamon túl vastag kék csíkot húztam, így lemaradt a szája a szegény minionnak.




Felhasznált lakkok:
~ Essence- Cool and the gang
~ Essence- Mellow Yellow
~ Essence- Perfectly True
~ Maybelline Colorama- Dark Chocolate
~ Piros Lora díszítőkörömlakk

Nektek hogy tetszik?

4 megjegyzés:

glitterfingersss on 2013. augusztus 17. 14:12 írta...

Aranyos lett :)

Eleni on 2013. augusztus 18. 7:30 írta...

Nagyon cuki :)

Réka on 2013. augusztus 18. 10:41 írta...

nagyon szép lett, tetszik :)

Thimmyke on 2013. augusztus 22. 21:19 írta...

Cuki mignonok! :D Nemrég néztük meg a második részt, hát én szakadtam a nevetéstől egyész végig. :D

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos