2013. augusztus 22., csütörtök

106. - Astor- 086

Bejegyezte: Unknown dátum: 14:52
Újabb teszttel érkeztem ma hozzátok, ami egy Astor lakk.

Ez a 86-os árnyalat, ami egy gyönyörű, vadító piros lakk. Az üvege nagyon szép, az ecsete olyan, amivel tökéletesen lehet dolgozni. A fedésével meg vagyok elégedve, mert már egy rétegben is majdnem,hogy elfedi
 a körömvégem. Gyorsan szárad, és az illata mesés cseresznye. Körülbelül 3-4 napig szoktam élvezni ezt a színt, mielőtt elkezd lepattogni. 6 ml-t tartalmaz az üveg, az árát nem tudom, mert nekem sikerült a lakkokat 199-249 ft-ért megvenni.





Nektek van hasonló lakkotok?

4 megjegyzés:

Gabica on 2013. augusztus 22. 18:08 írta...

Szép színe van! Hol vetted ezt a lakkot? Mindenhol kerestem már az Astornak ezt a fajta lakkjait, de nem találom :(

Réka on 2013. augusztus 22. 18:41 írta...

Megvettem ezt a lakkot, de nem bírtam elviselni az illatát, úgyhogy tesómnál landolt. Pedig gyönyörű színe van ^^

Eleni on 2013. augusztus 22. 19:22 írta...

Ennek az Astor lakknak nagyon szép a színe :) Én is szeretem őket, mostanában is sikerült beszereznem pár darabot, még maradt a Rossmannban nálunk :)

Manna (mannakörmök) on 2013. augusztus 23. 12:06 írta...

ohh de kíváncsi lennék az illatára. :3 :D

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos