2013. augusztus 28., szerda

112. - Essence- Just shout teszt

Bejegyezte: Unknown dátum: 13:35
Mivel már három napja nem volt teszt, úgy gondoltam, hozok végre egyet.

Árnyalat: Essence régi kiadású multi dimension lakk, 67-es, Just shout árnyalata. Gyönyörű korallos-narancssárgás-piros színe van, de valahogy a saját körmömön nem sikerült vele megbarátkoznom.

Üveg: Egy gömbölyű üveg, ugyanolyan gömbölyű kupakkal, amely 8 ml-t tartalmaz.

Ecset: Rövid száron, hosszú, vékony, egyenes ecset, egyenes véggel. Kicsit megnehezíti a munkát a vékony ecset, mert így háromszor kell a körmön végighúzni, mire az egész körmöt befedi.

Fedés: Két rétegben sem fed valami szuperül, annyira világos. Három rétegben úgy-ahogy elmegy, de nem erőltettem több réteggel. A körmeimen három rétegben látjátok.

Száradási ideje: Gyorsan szárad, jóformán mire felkenem a következő körömre a festéket, az előzőn már meg is száradt.

Tartóssága: Ez az, amit ezekben a lakkokban imádtam. 5 napig simán bírja, nem úgy, mint az új kiadású lakkok, amiknél jó, ha egy napot kibírnak. Legalábbis nálam.

Ár: Már sajnos nem lehet őket kapni, de ha jól emlékszem, 599 ft-s áron volt kapható.





Nektek volt hasonló lakkotok? Melyik volt a kedvencetek? 

1 megjegyzés:

Eleni on 2013. augusztus 28. 15:26 írta...

Tényleg nagyon szép színű, van ehhez hasonló lakkom azt nyertem egy játékon, nem tudom a márkáját mert nincs neki, de azt nagyon szeretem, az egyik kedvenc korall lakkom.
Az Essence meg tényleg minősíthetetlen.

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos