2013. október 5., szombat

150.- Ebayes rendelésem

Bejegyezte: Unknown dátum: 12:35
Végre megérkezett jó pár dolgom, amit rendeltem, igaz már épp ideje volt, hiszen még augusztus elején vásároltam őket.



1200 darabos, 12 színű, 2,4 mmes strasszkövek. Ezt ha hiszitek, ha nem, 2,1 ausztrál dolláromba került. Rendeltem másikat is, bár az nincs a képen (sajnos otthon van, nem itt koliban), abban 1500 db, 12 színű strasszkő van, de a kisebbik féle. Azt 1 fontért vettem.

3 darabos díszítőecset készlet. 1$.

2 üveg plüsspor: 1AU$. Összefogtunk barátnőmmel, mert neki is pont lila meg piros plüsspor kellett, és 2 üveg volt 1AU$ért, így rendeltünk két lilát és két pirosat.

Fluoreszkáló lakk: 1Ł. És tényleg világít a sötétben! Annyi, hogy előtte fel kell tölteni fénnyel.

A kis csomag: A plüssporhoz adták ajándékba, abban különböző körömdíszek vannak, és egy körömreszelő.

Körömnyomda szett: 1Ł volt, igaz még palettám nincs, így nem tudtam kipróbálni, de rendelés alatt áll már az is.


Plusz: Anya egyik munkatársa jött haza, így küldött velük nekem megint egy szettet. Nekem nagyon tetszik, hiszen kaviár, és most nagyon odavagyok a kaviárokért. Az alaplakk pedig egy ezüst lakk.


Ami még úton van, azt a következő hasonló bejegyzésemben megmutatom. És egy jó tanács az ebay függőknek: leginkább szerintem az ausztrál ebayen nézelődjetek, mert a legtöbb minden 1AU$ ért van, ami kb 240 ft, és ugyanazok, amik az angol ebayen 1Ł, azaz kb 360 ft. Én is ott kezdem a kutakodást.


Ki az, aki ebayről szokott rendelgetni, és miket? 

2 megjegyzés:

Miss Sziszi on 2013. október 9. 13:25 írta...

Én most várom a világítós lakkot , meg egy nyakláncot, de most jöttek meg a díszítő csipeszeim :3

azalanyblogja.blogspot.hu

Manna (mannakörmök) on 2013. október 9. 20:18 írta...

az amerikai e-bayen is olcsóbban lehet megkapni 1-2 dolgot, mint az angolon. :)

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos