2013. október 2., szerda

147.- Star-fehér

Bejegyezte: Unknown dátum: 12:00
Ma egy újabb teszttel érkezem, ami már szerintem már megszokott tőlem :) A mai témám az egyik százasban vásárolt körömlakk.

Árnyalat: Star- fehér lakk, amiről a száma már lekopott, de ez igazán nem is fehér lakk, címkéje szerint csak korrektor.

Üveg: Csillag alakú, aminek az ötödik ága a kupak. 12 ml-t tartalmaz.

Ecset: Hosszú száron, hosszú, picit kerekített végű ecset.

Fedése: Már egy rétegben is igazán szépen fed, de két rétegben az igazi.

Tartóssága: 4 napig simán bírja.

Ára: Mint ahogy a képeken is láthatjátok, 299 ft-t szereztem be.




Nektek van ettől a márkától valamilyen színű lakkotok?

3 megjegyzés:

Miss Sziszi on 2013. október 2. 12:37 írta...

Tetszetős :) Vár nálam egy kis meglepetés !!!! :D

Eleni on 2013. október 2. 13:31 írta...

Nagyon szép fehér, erre még dolgozni is lehet, nekem egyszer volt ilyen márkájú lakkom, ajándékba kaptam, tudom nem is néztem neki a fogát, üvegben nagyon tetszett, de felkenve valami borzalmas volt...

Névtelen írta...

Nekem is van ilyen lakkom. Lila és gyönyörű színe van. Meglepő, hogy ilyen tartós amúgy. Jó, hogy eszembe juttattad, már rég használtam, most lehet elő veszem majd :)

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos