2013. október 2., szerda

147.- Star-fehér

Bejegyezte: Lauren McGuy dátum: 12:00
Ma egy újabb teszttel érkezem, ami már szerintem már megszokott tőlem :) A mai témám az egyik százasban vásárolt körömlakk.

Árnyalat: Star- fehér lakk, amiről a száma már lekopott, de ez igazán nem is fehér lakk, címkéje szerint csak korrektor.

Üveg: Csillag alakú, aminek az ötödik ága a kupak. 12 ml-t tartalmaz.

Ecset: Hosszú száron, hosszú, picit kerekített végű ecset.

Fedése: Már egy rétegben is igazán szépen fed, de két rétegben az igazi.

Tartóssága: 4 napig simán bírja.

Ára: Mint ahogy a képeken is láthatjátok, 299 ft-t szereztem be.




Nektek van ettől a márkától valamilyen színű lakkotok?

3 megjegyzés:

Az a Lány on 2013. október 2. 12:37 írta...

Tetszetős :) Vár nálam egy kis meglepetés !!!! :D

Azrail on 2013. október 2. 13:31 írta...

Nagyon szép fehér, erre még dolgozni is lehet, nekem egyszer volt ilyen márkájú lakkom, ajándékba kaptam, tudom nem is néztem neki a fogát, üvegben nagyon tetszett, de felkenve valami borzalmas volt...

Naomi Sz on 2013. október 5. 11:56 írta...

Nekem is van ilyen lakkom. Lila és gyönyörű színe van. Meglepő, hogy ilyen tartós amúgy. Jó, hogy eszembe juttattad, már rég használtam, most lehet elő veszem majd :)

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos