2013. július 31., szerda

Júliusi kihívás- gyümölcsöskert

Bejegyezte: Unknown dátum: 13:51
Meghoztam végre a júliusi kihívás gyümölcsöskertjet. Nem festegettem gyümölcsöket, hanem pöttyöztem a gyümölcsök színeivel. A piros a cseresznyet, epret, piros almat jelképezi, míg a lila a kékszolot, szilvát, világoszold a zöld almát, es rózsaszín a malnat.



Felhasznált lakkok: 
~ nyc - High line green 
~ nyc- runners paradise 
~ astor 240
~ astor 085
~ miss sporty lila gel hatású 

Es... Meglepetés:)) 

Mivel nem szeretnem, hogy nyereményjáték miatt legyenek követőim, a meglevő, tényleges követőimet szeretnem megajándékozni. Mar mikor a kommentek száma elérte a 150et, elhatároztam, hogy a 200. kommentelot megjutalmazom. Ma érkezett meg a 200. megjegyzés, amit Manna irt, így kérlek, hogy jelentkezz emailben. Nem titok, hogy nem nagy ajándékot kap tőlem, mert a jutalma csupán egy lakk, ami nekem nagyon közel került a szívemhez, ezért akarom másokkal is megosztani ezt az élményt :) 

1 megjegyzés:

Réka on 2013. július 31. 19:15 írta...

Szuper lett ez a mani :)

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos