2013. június 15., szombat

15 hetes kihívás- IV. Galaxy

Bejegyezte: Unknown dátum: 15:26
Három hét után, végre meghoztam a 15 hetes kihívás következő témáját, ami a Galaxy. Megmondom őszintén, hogy eléggé ódzkodtam ettől a témától, de miközben alakítgattam, elnyerte a tetszésem. Egyedül a gyűrűs ujjamon használt Water Marble módszer az, ami jelen pillanatban nem a kedvencem, de érthető, mert nem volt itthon cellux, így anélkül kicsit macerás volt lemosni. A többi körmömön használt körömlakk az Essence- Breaking Dawn part II. Jacob Protection árnyalata, ami az egyik kedvencem. Nektek hogy tetszik ez a manikűr?




4 megjegyzés:

Thimmyke on 2013. június 15. 22:07 írta...

ANnyira tetszett nekem annak idején ez az essence lakk, de végül otthagytam...
A water marbleal én is meg szoktam szenvedni mire letakarítom magamról a feleslegeet. :D De jó lett szerintem. =)

Panka on 2013. június 16. 10:07 írta...

kaptál tőlem egy díjat:)

Névtelen írta...

szép körmi lett <3

Ivett on 2013. június 16. 17:35 írta...

Szép lett! :D

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos