2013. július 10., szerda

CR- 86

Bejegyezte: Unknown dátum: 13:00
Ma egy kínaiban vásárolt körömlakkot hoztam nektek. Eddig imádtam, de a mai nappal úgy döntöttem, hogy a kukába kerül. Hogy miért? Alig két hónapja vettem, és mikor ma kinyitottam újból, olyan csomós volt, hogy csak na. Előszörre azt gondoltam, hogy semmi baj, majd a hígító megoldja, de nem. Két körmömig olyan volt, mint újkorában, aztán megint teljesen csomós. Úgyhogy elnézést kérek a festés miatt, de emiatt lett szörnyű. Eddig kedvenceim közé tartozott, mert volt, mikor másfél hétig (!!) bírta. A szaga igaz kellemetlen, de ezt ellensúlyozza a tartóssága. A színe is gyönyörű, az ecsete is nagyszerű. Mi kell ennél több? Hát jöjjenek a képek.






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos