2013. július 19., péntek

Jelentkezés, üdvözles, essence lakk

Bejegyezte: Unknown dátum: 14:06
Sziasztok! 
Most Bécsből üdvözlok mindenkit. Úton vagyok vonattal a nagyszüleimhez Olaszországba, így most van pár órám itt, Bécsben is. Mar az összes drogériát végigjártam az elmúlt egy órában, míg végül a mullerben megtaláltam egy olyan koromlakkot, amit otthon meg nem láttam, es isteni színe van. Mar sajnálom, hogy a másikat nem vettem meg, mert mire visszamentem érte mar nem volt meg :( a koromlakk, amit beszereztem, gyönyörű ! Essence tribal summer trendikiadas 1-es számú, waka-waka névre hallgató lakkja.  Tartósságárol meg nem tudok nyilatkozni, de színe isteni, ecsete a megszokott kerekitett végű, amivel nagyszerűen lehet dolgozni. Az állaga pont annyira sűrű, amennyire könnyű vele dolgozni. Na jöjjenek a képek :) 
Vaku nélkül


Vakuval:



2 megjegyzés:

Unknown on 2013. július 19. 14:30 írta...

Tényleg nagyon szép! :))

Thimmyke on 2013. július 22. 19:03 írta...

Jaj de nagyon baba színe van! =)

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos