2013. december 4., szerda

210. Lora- 91 teszt

Bejegyezte: Unknown dátum: 10:00
Ma azt a lakkot hoztam nektek tesztelésre, amit Noémi blogján nyertem még a nyáron.

Árnyalat: Lora- 91es számú, neon rózsaszín lakkja.

Üveg: Kocka, vagy inkább téglatest alakú üvege van, vékony, ovális kupakkal. 10 ml-t tartalmaz.

Ecset: Vékony, hosszabb száron, vékony, hosszabb, egyenes végű ecset.

Fedés: Három réteg kell ahhoz, hogy elfedjen mindent.

Tartósság: Két napot bírt sajnos :(

Ára: Nem tudok róla nyilatkozni, mert nem néztem meg inkább a boltban :)




Szeretitek a Lora lakkokat?

3 megjegyzés:

Eleni on 2013. december 5. 6:06 írta...

Uh, bitang szép a színe!:)

cs.szandraa on 2013. december 5. 15:50 írta...

kár, hogy csak 2 napig bírt, mert nagyon szép
nekem eddig két lakkom van tőlük, mindkettőt nyertem Moon angel blogján :)) én megvagyok elégedve velük :)

Thimmyke on 2013. december 14. 17:23 írta...

Hú, ezzel már szemeztem. Felkenve is szép. :) Kár hogy nem túl tartós. :/

Megjegyzés küldése

 

Lauren körömlakkjai Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos